Otamme kokonaisvastuun
Puhelinvaihdepalveluun sisältyviä tehtäviä ovat puhelunvälitys normaalina toimistotyöaikana sekä soittopyyntöjen välittäminen. Puhelunvälityspalvelua voidaan tarjota eri kielillä. Puhelinvaihde voi lisäksi hallinnoida puhelinnumeroita ja ylläpitää puhelinluetteloa. Lisäksi puhelinvaihde voi sopimuksen mukaan myös vastata liittymäasioiden koordinoimisesta ja hallinnoinnista.
Asiakaspalvelu on kilpailuetu
Pitkät jonotusajat, katkenneet puhelut sekä puuttuvat taidot, jotka johtavat useaan puhelun yhdistämiskertaan, ovat yleisimpiä valitukseen johtavia tekijöitä. Joskus yrityksen johto ei tiedosta asiakaspalvelun tärkeyttä, tai ei ole ymmärrystä siitä, mitä hyvä asiakaspalvelu on. Myös vanhanaikainen teknologia ja liian vähäiset resurssit aiheuttavat ongelmia asiakaspalvelussa.
Palvelukeskus tukenanne
Palvelukeskuksemme vastaanottaa palvelupyyntöjä ympäri maailman.