Coor on luotettava ja ympäristövastuullinen sekä huolehtii työturvallisuudesta
Coorin asiakkaat ovat kertoneet mielipiteensä yrityksen toiminnasta asiakastutkimuksessa.
Coorissa asiakastyytyväisyyttä mitataan muun muassa vuosittain toteutettavalla asiakastutkimuksella. Asiakastutkimuksen tavoitteena on kartoittaa, mitkä ovat Coorin vahvuusalueet ja toisaalta sitä, missä kohden löytyy parannettavaa. Kyselyn vastausprosentti on vuodesta toiseen vakaalla tasolla, ja tänäkin vuonna vastausprosentti ylsi 49 prosenttiin. Asiakastyytyväisyys on viime vuosien tapaan niin ikään vakaalla, korkealla tasolla. Asiakastyytyväisyysindeksi laski viime vuoden lukemasta (72) yhden pykälän, ja on tänä vuonna 71. Coor-konsernin asiakastyytyväisyysindeksin tavoitteena on 70, joten Coor Suomessa saavutettiin tänäkin vuonna asiakastutkimukselle asetetut tavoitteet.
Erityisen tyytyväisiä Coorin asiakkaat ovat työturvallisuuden parissa työskentelyyn, ja sen osalta arvosana on noussut viime vuoden erittäin korkeasta tasosta vielä yhden pykälän ylöspäin. Asiakkaat pitävät Cooria luotettavana toimijana ja kokevat, että Coorin kanssa on helppoa työskennellä.
”Palvelu on aina toiminut sovitusti ja positiivisella asenteella”, sanoo Business Park Manager Tuija Kulmala Polaris Business Parkista.
”Kaikki sujuu joustavasti, ja asioista voidaan avoimesti keskustella”, kuvailee Kemin Teollisuuskylän toimitusjohtaja Tarja Heikonen yhteistyötä.
Asiakkaat mieltävät Coorin niin ikään ympäristövastuulliseksi yritykseksi. Kehityskohteiksi asiakkaat nimeävät palveluiden jatkuvan kehittämisen ja innovaatiot.
Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille asiakkaille! Coor on lahjoittanut 10 euroa jokaista asiakastutkimukseen lähetettyä vastausta kohti Maailman luonnonsäätiö WWF:lle. Tutkimuksen tulokset analysoidaan tarkoin, ja analyysin pohjalta laaditaan toimenpidesuunnitelma. Palautteet käsitellään tarkoin myös asiakkaiden ja tiimien kanssa.