Asiakaskokemus

Asiat voidaan tehdä aina paremmin

Coor Suomessa toteutettiin viime vuonna satoja parannusehdotuksia. Ehdotusten määrässä oli kasvua edelliseen vuoteen, mutta enemmänkin voimme vielä tehdä.

Sitoutuneet kehittämään palveluita

Coor tuottaa siivouspalveluita, kiinteistöhuoltoa sekä aula- ja toimistopalveluita monissa eri asiakkuuksissa. Olemme sitoutuneet optimoimaan ja kehittämään palveluita kunkin asiakkaan tarpeiden ja haasteiden pohjalta. Parhaat kehitysehdotukset tulevat useimmiten läheltä – niiltä henkilöiltä, jotka asiakkuudessa työskentelevät.

"Olemme panostaneet siihen, että kehitysmyönteisyys on läsnä kaikkien työntekijöidemme arjessa, ja jokainen aulapalveluhenkilö, siivooja, kiinteistönhoitaja tai asiakasvastaava miettii, mitä hän voi tehdä asiakkaan päivän parantamiseksi. Panostamme kehitystyöskentelyyn muun muassa palveluiden kehitysfoorumeissa ja kouluttamalla henkilöstöä. Kun kentällä osataan huomioida asiakkaan toiveet paremmin, pystymme tuottamaan entistä laadukkaampaa palvelua ja wow-elämyksiä", sanoo Coorin asiakaskokemuksesta vastaava Matias Bäckström.

Systemaattisuus on tärkeä osa parannustyöskentelyä

Käytössämme on järjestelmä, johon parannusehdotukset kirjataan ja josta ne poimitaan käsittelyyn ja mahdollisesti toteutukseen. Järjestelmä takaa sen, että hyvät aloitteet varmasti etenevät toteutukseen asti ja että kehitystyötä voidaan seurata. Parannusehdotuksia käydään läpi yrityksen eri tasoilla tiimipalavereista koko yrityksen laajuiseen webinaariin asti. Aktiivisuutta seurataan, ja aktiivisimmat työntekijät ja tiimit palkitaan.

Viime vuoden aktiivisin tiimi oli finanssialan asiakkuudessa työskentelevä tiimimme. Tiimin työntekijät ovat yhtä mieltä siitä, että aktiivisuuden perustana on kannustava kulttuuri.

”Mahdollisuus päästä vaikuttamaan ja näkemään se, että asiat paranevat on minulle tärkeää. Merkityksellisyyden tunne motivoi”, kertoo postituksessa työskentelevä Aleksi. Aktiivisuuteen rohkaisee myös se, että parannusehdotuksilla todella koetaan olevan merkitystä. Ne eivät jää järjestelmään, vaan ne johtavat toimenpiteisiin ja asiakkaat saavat niistä lisäarvoa.

Ota yhteyttä Coorin asiantuntijoihin

Haluatko keskustella kanssamme kiinteistöpalveluista?

Ota yhteyttä jo tänään!

Johtavana kiinteistöpalvelualan toimittajana Coor kehittää Pohjoismaiden parhaita työympäristöjä. Kun me hoidamme tukipalvelut, voit keskittyä omaan ydinosaamiseesi. Ota yhteyttä, niin keskustellaan siitä, kuinka voimme auttaa sinua.