Yhteistyö kanssamme

Voiko palvelu olla älykästä? Me Coorissa olemme sitä mieltä, että palvelu parhaimmillaan voi olla älykästä, mikäli palvelun ensisijaisena lähtökohtana on asiakkaan saavuttama lisäarvo.

Kättely

Lisäarvoa älykkäällä palvelulla

Yhdistämme laajaan tukipalveluosaamiseemme vahvan palvelulähtöisyyden ja jatkuvan parannustyön. Asiakkaidemme odotukset ja tarpeet vaihtelevat jatkuvasti, joten tehtävänämme on mukauttaa ja kehittää palveluntoimitustamme siten, että se tukee aina optimaalisesti asiakkaiden ydintoimintaa. Näin asiakkaamme saavat lisäarvoa luovia ja joustavia ratkaisuja ja sitä kautta kilpailuetuja. Käytämme tästä nimitystä Service with IQ – kilpailuetuja älykkäillä palveluratkaisuilla.

AnnaCarin Grandin

Palvelu on älykästä silloin, kun yksityisen ja julkisen sektorin toimijoiden palvelutoiminta tehostuu ja asiakkaalta vapautuu aikaa ja rahaa ydintoimintaan. Tämä puolestaan auttaa parantamaan kilpailukykyä.

AnnaCarin Grandin, Coorin konsernijohtaja

Asiakasreferenssit

Asiakkaamme kertovat