Coor SmartResponse – helpottaa palvelupyyntöjen tekemistä

Coor SmartResponse -järjestelmän avulla palvelupyyntöjen tekeminen on niin helppoa, että epäkohdan havaitsija mieluummin toimii kuin jättää asian sikseen.

Kaksi Coorin kiinteistönhoitajaa tietokoneella

Coorin SmartResponse lyhyesti

  • Kaikkiin tärkeisiin kohteisiin ja tiloihin luodaan QR-koodi.
  • Käyttäjä skannaa QR-koodin mobiililaitteella ja jättää palvelupyynnön lomakkeella.
  • Kun palvelupyyntö on ratkaistu, käyttäjä saa ilmoituksen sähköpostiinsa tai Simply by Coor -sovelluksen kautta.

Innovaatiot

Tutustu myös muihin älykkäisiin ratkaisuihimme

Ota meihin yhteyttä

Työskentele fiksummin

Pienillä asioilla voi olla suuri merkitys - se on lähtökohtamme kehittäessämme innovaatioita ja älykkäitä ratkaisuja. Tavoitteenamme on helpottaa niin elämää kuin työpäivääkin.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan siitä, miten voimme helpottaa juuri sinun työpaikkaasi.